Вивчаємо хімію. 113 група.

А це цьогорічна 113 група. Вони ще тільки приступили до навчання, але у них уже багато нових вражень. Все для них нове, цікаве, незвідане. Цікаво було дізнатися що вони думають про вивчення хімії. Що їм найбільше запамяталося, сподобалося. Чи відчувають вони різницю вивчення хімії у школі та в училищі.
Ось що вони пишуть:

Надзвичайно цікаво проводити досліди. Всі працюють і очікують на результат. 

 


У нас незвичайні домашні завдання. Цікаві й захоплюючі. Так що і вдома ми працюємо з великим задоволенням.

  
Мене радує взаєморозуміння між вчителем та студентами. Постійно відчуваю підтримку й допомогу. Тож і вчитися цікаво та приємно. 

 Мені найбільше подобається цікава інформація з кожної теми, лабораторні роботи на яких ми самі проводимо досліди, а також можливість випробувати себе в ролі викладача.


В моїй школі не було хімічного кабінету. Кожен урок був нудним, нецікавим. А в училищі ми проводимо хімічні досліди, змішуємо різні речовини, нагріваємо їх, дивимося що вийшло й порівнюємо з тим, що повинно було вийти. Це весело!


 Коли я навчалася в школі, я не дуже полюбляла хіію - вона була складна й нецікава. І тільки в училищі я зрозуміла яка це насправді цікава й важлива наука, як багато вона значить в сучасному світі. 

  
У нас в кабінеті хімії є комп'ютер і на заняттях ми переглядаємо фрагменти відеоматеріалів з яких можно дізнатися багато нового.

  
Подобається як захоплююче викладають матеріал, які чудові й незвичайні речі можна дізнатися на занятті.


  Іноді мені важко дається хімія, але я постійно відчуваю допомогу й підтримку.


 У школі на вивчення хімії відводилося мало часу і я не дуже добре розуміла цей предмет. А в училищі все стала набагато зрозумілішим і цікавішим. Й оцінки стало значно кращими. 

  
Подобаються презентації, відео і можливість виступити в ролі вчителя.


Матеріал викладають дуже гарно, чітко та зрозуміло.



Ні на мить не шкодую, що вступила до училища!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як створити блог вчителя на Blogger. Перші кроки

Задачі на надлишок і недостачу

Цікаві факти про хлор