Натхнення в новому навчальному році


Слова Антуана де Сен-Екзюпері, нагадують про надзвичайно важливі речі 

«Господи, я прошу не про дива та міражі, а про силу кожного дня. Навчи мене мистецтву маленьких кроків.

Зроби мене спостережливим і винахідливим, щоб у буденній метушні вчасно спинитися на відкриттях і досвіді, які мене схвилювали.

Навчи мене правильно розпоряджатися часом мого життя. Подаруй мені тонке чуття, щоб відрізняти головне від другорядного.

Я прошу про силу утримання і міру, щоб я по життю не порхав і не ковзав, а розумно планував перебіг дня, щоб міг бачити вершини і далечінь і хоча б іноді знаходив час, щоб насолоджуватися мистецтвом.

Допоможи мені зрозуміти, що мрії не можуть бути допомогою. Ні мрії про минуле, ні мрії про майбутнє. Допоможи мені бути тут і зараз і сприймати цю мить як найважливішу.

Вбережи мене від наївної віри в те, що у житті все повинно бути гладко. Подаруй мені ясне усвідомлення того, що складності, поразки, падіння і невдачі – лише природна складова життя, завдяки якій ми ростемо і дорослішаємо.

Нагадай мені, що серце часто сперечається із розумом.

Пошли мені в потрібну мить когось, у кого вистачить мужності сказати мені правду, але сказати її люблячи!

Я знаю, що багато проблем вирішується, якщо нічого не робити, то навчи мене терпінню.

Ти знаєш, як сильно ми потребуємо дружби. Дай мені бути достойним цього найпрекраснішого і найніжнішого подарунка долі.

Дай мені багату фантазію, щоб у потрібну мить, в потрібний час, в потрібному місці, мовчки чи промовляючи, подарувати комусь таке необхідне тепло.

Зроби мене людиною, котра вміє достукатися до тих, хто зовсім «унизу».

Вбережи мене від страху пропустити щось у житті. Дай мені не те, що я хочу, а те, що мені дійсно необхідне.

Навчи мене мистецтву маленьких кроків».

Заповніть, будь ласка, форму https://forms.gle/vJB6pUAU1grPujMBA

Популярні дописи з цього блогу

Як створити блог вчителя на Blogger. Перші кроки

Задачі на надлишок і недостачу

Цікаві факти про хлор