Попелюшка. Старовинна хімічна казка



Хімічний КВК, 2018 рік
Візитна картка команди 111 групи.
Слайд №1
1 ведуча: Ця історія сталася багато років тому
2 ведуча: Кожен розповідає її по своєму але ніхто не знає як все було насправді
Слайд №2
Занавіс відкривається
Попелюшка в білому халаті проводить хімічні досліди
Слайд №3
З’являється мачуха дві сестри та Попелюшка
Мачуха: Попелюшка, Попелюшка! Де ти є? Знову тут хімічиш
Попелюшка: Вибачте дорога матінка
Мачуха: Все рівно від твоїх дослідів нічого крім попелу не виходить.
В мене на сукні велика біла пляма, від твого порошку!
Сестра Мар’яна: А в мене від твоєї фарби взагалі волоси зеленими стали!
Попелюшка: Вибачте дорога сестра Мар’яна
Сестра Анна: А в мене від твого крему вуси виросли
Попелюшка: Вибачте дорога сестра Анна
Мачуха: Значить так сьогодні ввечері ми їдемо на бал, щоб все було готово, зрозуміла?
За мною крихітки мої
Попелюшка: Боже що мені робити я же не встигну нічого
(іде до пробірок  та бере паличку)
Попелюшка:  У мене ж є хрещена. Хрещена, де ж ти хрещена?
Слайд №4
 (З’являється хрещена)
Хрещена: Що сталося Попелюшка?
Попелюшка: Хрещена я як завжди нічого не встигаю, і мені потрібна твоя допомога
Хрещена: Звичайно я тобі допоможу. Попелюшка, я тут все зроблю а ти йди на бал
Попелюшка: Але ж у мене не має сукні
Хрещена: Нічого страшного я тобі дам свою
Слайд №5
 (Занавіс. Попелюшка знімає халат, під ним красива сукня)
Хрещена: Ну ось, Попелюшка, зовсім інша річ
Попелюшка: Дякую тобі хрещена.
Хрещена: Та пам’ятай, Попелюшка, що ця сукня постаріє рівно о дванадцятій годині. Тож ти повинна буди в дома рівно о дванадцятій.
Попелюшка: О дванадцятій, о дванадцятій. Що ж я буду робити на балу до дванадцяти? Візьму-но я книгу з хімії
БАЛ! БАЛ! ВСІ НА БАЛ!
Слайд №6
Танцюють…
Слайд №7
Пролунав години що вже дванадцять годин ночі
Принц: Ну куди, куди вона пішла? Ми з нею так і не встигли дотанцювати. Вона не дізнається як я добре танцюю. Дуже добре. Від неї залишилася тільки ця книга. Які складні рівняння. Це зможе вирішити тільки вона. Та дівчина, яка їх вирішить, і стане моєї дружиною.
Слайд №8
Ведуча: Нещасний принц не міг знайти собі місця. Його піддані розіслали рівняння по всьому королівству, та ніхто-ніхто не зміг вирішити ці важкі рівняння, і принц вирішив сам відправитися на пошуки незнайомки.
Слайд №9
Принц: В цій домівці я ще не був
Мачуха: Принц, принц
Принц: З ваших дочок хтось зможе вирішити ці рівняння?
Мачуха: Звичайно ми розбираємось в цьому, скоріше, скоріше давайте. Попелюшка, Попелюшка допомагай скоріше  
Вирішують рівняння
Сестри: Все принц ми вирішили
Принц: Це ж неймовірно, неймовірно!
Ангідрид плюс вода буде…?
Сестри: баланда
Попелюшка: кислота
Слайд №10
Принц: О я знайшов тебе, я пам’ятаю тебе
Попелюшка: Так, це я
Принц: Будь моєю дружиною
Попелюшка: Так, звичайно.
Слайд №11
Кінець. 
Архів з презентацією

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як створити блог вчителя на Blogger. Перші кроки

Задачі на надлишок і недостачу

Цікаві факти про хлор