Очима студентів...
Цей ресурс створювався в першу чергу для допомоги студентам у вивченні хімії. Тому вже через кілька днів після його створення саме їм запропонувала дати критичну оцінку, вказати на недоліки, висловити пропозиції щодо його покращення та удосконалення.
Проаналізувавши їх відгуки ще раз переконалася, що студенти в нас надзвичайно розумні й креативні, відверті та щирі, уважні та допитливі.
Отже, що студентам не сподобалося (у дужках - кількість відгуків, у яких було вказано на даний недолік):
Отже, що не сподобалося мені.
Те, що частина студентів не захотіли говорити про недоліки і вказали "недоліків немає". Так не буває, отже, або були нещирими, або недостатньо критичними.
Відгуки були розумними, зрозумілими, з переважною більшістю я повністю погоджуюся. Вони свідчать, про зацікавленість студентів предметом, їхнє бажання допомогти й підтримати, прагнення до інтерактивної взаємодії, готовність не лише брати, але й віддавати взамін. Я б дуже хотіла, щоб ці відгуки побачили ті, хто нарікає на сучасну молодь. Це дозволило б їм переконатися, що молодь наша у більшості своїй розумна й зацікавлена, активна і небайдужа.
Проаналізувавши їх відгуки ще раз переконалася, що студенти в нас надзвичайно розумні й креативні, відверті та щирі, уважні та допитливі.
Отже, що студентам не сподобалося (у дужках - кількість відгуків, у яких було вказано на даний недолік):
- недостатня кількість фото та відео (8)
- оформлення (8)
- двомовність, наявність інформації як на російській, так і на український мові (7)
- мала кількість матеріалу (4 голоси)
- відсутність презентацій (2 голоси)
- наявність нецікавої і непотрібної інформації (2)
- фотографії з занять (10)
- цікава інформація (9)
- наявність вкладок, поділ матеріалу по темам та напрямам (4)
- відео з дослідами (3)
- оформлення (2)
- ігри (2)
- відеоматеріали з занять (10)
- фоторепортажі з занять (8)
- відео проведення хімічних експериментів (5)
- змінити оформлення (5)
- творчі роботи студентів (4)
- презентації (4)
- цікаву інформацію (4)
- тести для перевірки знань (3)
- додати форум (3)
- біографії вчених-хіміків (2)
- опитування (2)
- логічні та дидактичні ігри (2)
- творчі завдання (2)
- завдання-вікторини для студентів (2)
- електронний підручник хімії (1)
- соціальну рекламу (1)
- задачі з хімії (1)
- створити групу в соціальній мережі ВКонтакте (1)
Отже, що не сподобалося мені.
Те, що частина студентів не захотіли говорити про недоліки і вказали "недоліків немає". Так не буває, отже, або були нещирими, або недостатньо критичними.
Відгуки були розумними, зрозумілими, з переважною більшістю я повністю погоджуюся. Вони свідчать, про зацікавленість студентів предметом, їхнє бажання допомогти й підтримати, прагнення до інтерактивної взаємодії, готовність не лише брати, але й віддавати взамін. Я б дуже хотіла, щоб ці відгуки побачили ті, хто нарікає на сучасну молодь. Це дозволило б їм переконатися, що молодь наша у більшості своїй розумна й зацікавлена, активна і небайдужа.
- створити ще один розділ: "Роботи студентів" і розміщувати там кращі студентські роботи. Це буде цікаво й корисно.
- розміщувати на сайті як інформацію з хімії, так і запитання та вправи, вікторини та ігри;
- розібратися с можливістю коментувати записи всім бажаючим, забезпечити можливість підписатися на нові записи, голосувати за них.
- спробувати знайти спосіб розміщувати на сайті презентації студентів.
- подумати над зміною оформлення і спробувати підібрати кращий матеріал.
- розміщувати матеріал лекцій та запитання семінарів, так щоб студенти, які пропустили заняття, могли тут знайти необхідний матеріал.
Коментарі
Дописати коментар
Додайте ваш коментар