Перша лабораторна робота 112 група


Школа і училище це два різні навчальні заклади. У школі за всі роки, що ми вивчали хімію, ми не провели жодного хімічного досліду. А в училищі мені відкрили двері у світ хімічних експериментів. Мені дуже сподобалося, емоції мене переповнюють




Я отримала повне задоволення від лабораторної роботи. В школі ми не могли дозволити собі робити досліди, тому для мене це нове. Я дуже вражена такими хімічними реакціями, тому, що я можу спостерігати все це на власних очах. Викладач дуже докладно пояснила про техніку безпеки, тому я не переймалась за своє здоров’я. Дякую!  Мені дуже сподобалось! Шкода що в училищі хімія в нас лише один рік.


При виконанні лабораторної роботи в мене ніби серце замерло від таких яскравих та дивовижних експериментів. Мені дуже сподобалося і якщо по правді говорити я закохалася в хімію, і хотіла б прожити ще раз ці моменти.


Лабораторна робота мені дуже сподобалась. У школі в нас не було подібних робіт. Якщо й були, то вчитель сам робив, а ми – ні. Тому мені дуже сподобалось, що ці реакції робила і я. Сьогодні я себе відчула ніби якимось вчителем у білому халаті та з пробірками. Я сподіваюся у нас ще не один раз будуть такі робои.


При виконанні лабораторної роботи в мене ніби серце завмерло від таких яскравих та дивовижниї експериментів. Мені дуже сподобалося, я закохалася в хімію, це правда! Дуже хотілося б продовжити та повторити такі моменти.




Я вражена дослідом. Мені дуже сподобалося як змінювався колір, коли речовини взаємодіяли між собою. Я такого більше ніде не бачила, тому що в школі ми ніколи не проводили дослідів. На жаль, у нашій школі немає необхідних реактивів для проведення хімічних дослідів.
Раніше я не дуже любила хімію, вважала її не цікавою та нудною, але тепер моя думка змінилася.


Лабораторна робота мені дуже сподобалася, вона була надзвичайно цікавою. У школі ми ніколи не проводили хімічних дослідів, нам навіть пробірки в руки не давали. Я досі під враженням від таких дивовижних перетворень, які ми проводили.


Хімічні досліди були вражаючі, раніше нічого подібного я не бачила, тому сьогодні дізналася для себе багато нового.


Лабораторна рбота викликала надзвичайні емоції: було цікаво і трішки небезпечно. Мені сподобалося проводити хімічні реакції. Я отримала тільки позитивні враження, атмосфера на парі в групі мені дуже припала до душі. Так добре, коли можна займатися якоюсь справою. Я б дуже хотіла, щоб лабораторні роботи проводилися частіше.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як створити блог вчителя на Blogger. Перші кроки

Задачі на надлишок і недостачу

Цікаві факти про хлор