Перша лабораторна робота 211 група


Після  виконання лабораторної роботи у мене залишилася купа вражень. Це була перша лабораторна робота, яку я виконувала своїми руками, і від цього захоплення ще більше. Мене приємно вразили реакції, які відюувалися, різноманітність кольорів, виділення бульбашок газу, все це було новим і захоплюючим для мене. Я пожалкувала, що в школі в мене не було можливості виконувати досліди, адже це дуже цікаво и пізнавально.
Настя Г.




Ця лабораторна робота була найцікавішою з тих, що ми проводили і в школі, і в училищі. Такі реакції я бачила вперше. Вони були різноманітними та різнобарвними. І враження від роботи теж залишилися яскраві!
Валерія М.




 Мені сподобалося проводити досліди, це дуже цікаво. Я поділюся своїми враженнями з друзями, вважаю, що їх це також зацікавить і викличе інтерес. Хімія мені дуже подобається, я буду згадувати наші заняття ще довго навіть після того, як закінчу училище. Сподіваюся, отримані знання будуть корисними для мене і в подальшому житті. І коли буду працювати з дітьми в дитячому садочку, я зможу їм розказати яка відбувається краса з речовинами, коли вони перетворюються одна на одну.
Ліза М.



На парі ми вивчали властивості сульфатної кислоти та визначали сульфат-йони. Нам потрібно було провести шість дослідів. У кожному досліді були різні реакції. В одному ми побачили як змінюється колір різних індикаторів при взаємодії з кислотою. Потім мені дуже сподобалося як реагує кислота з цинком, при цьому виділяється водень. Коли до кислоти додали порошкоподібний купрум(ІІ) оксид, а потім нагріли, отримали яскраво-синій розчин купрум сульфату. Проводити хімічні досліди не тільки цікаво, але й дуже важливо, адже завдяки їм ми дізнаємося про властивості речовин. 






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як створити блог вчителя на Blogger. Перші кроки

Задачі на надлишок і недостачу

Цікаві факти про хлор