Відгуки студентів. 111 група

Пройшли перші два місяці занять.Було цікаво почути враження студентів - яким для них виявилося нове студентське життя, що нового принесло.


"В училищі панує гарна атмосфера, найкращі викладачі, змістовні й цікаві заняття, веселе студентське життя"






"У нас дуже цікаво навчатися. Життя студентів наповнене шаленими емоціями. На парах ви проводите цікаві досліди ти дізнаєтеся багато нового. На перервах спілкуєтеся зі своїми новими друзями. Викладачі завжди йдуть студентам на зустріч, звичайно ж, якщо сам студент хоче цього".



Життя проходить цікаво та змістовно, проводять багато різних заходів. У нас гарні викладачі, які намагаються надати максимум знань".




В училищі минають кращі дні! Цікаві заняття, багато нових друзів, різних свят та конкурсів. Але найкраще з цього - знання, які ми здобуваемо в стінах нашого училища.




Навчання приносить багато знань, досвіду, нових вражень. Ці знання ми можемо використовувати на практиці. Вони знадобляться нам в майбутньому.


Мені здається, що тут навчають значно краще, ніж у школі. За два місяці тут я дізнався більше, ніж за півроку в школі. Іще мені подобається те, що якщо я не зрозумів матеріал, мені його готові пояснити не тільки викладачі, а навіть одногрупники.






Ці роки навчання, можливо, будуть найкращими в моєму житті, а училище - найкращим навчальним закладом, в якому пощастило навчатися. Тут ввічливі та турботливі наставники, цікаві та розвиваючі пари, викладачі завжди йдуть назустріч, якщо студент хоче цього. Я знайшла нові знайомства, нових друзів та цікаві гуртки.






У ЛПУ імені Макаренка у вас будуть найкращі в світі одногрупники





















Тут можна знайти нових друзів, готових підтримати та допомогти.
Навіть якщо ти зовсім сонний та невиспаний, тут знайдуть чому навчити. 
Тут втілюють мрії і відправляють в перші польоти.





Мені подобається вчитися. У нас гарні добрі та розумні вчителі і вони люблять спілкуватися зі студентами. Тут ми отримуємо міцні знання.







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як створити блог вчителя на Blogger. Перші кроки

Задачі на надлишок і недостачу

Цікаві факти про хлор