Відгуки студентів. 511 група

Опитування проводилося анонімно, для забезпечення відкритості та відвертості відгуків. Проте, можливо, анонімність була зайвою: усі відгуки позитивні й читати їх надзвичайно приємно.


Вступаючи до Лебединського педагогічного училища я хвилювалася, адже це вищий навчальний заклад і вимоги тут серйозні. Але після двох місяців навчання я можу впевнено сказати: боятися нічого. Усі викладачі з повагою та розумінням ставляться до студентів, в училищі панує спокійна та доброзичлива атмосфера, навчатися цікаво та приємно.




Ставши студентом, я переступив поріг дорослого життя. Я не просто вступив в навчальній заклад, а знайшов тут нову сім'ю.


Лабораторні роботи допомагають краще засвоїти вивчений матеріал. Ми проводимо різні досліди й навчаємося новому. Це дуже цікаво й захоплююче.


Я впевнено можу сказати, що зробила правильний вибір, вступивши до цього навчального закладу. Наші заняття проходять цікаво. Викладачі доступно пояснюють матеріал і завжди йдуть назустріч студентам.





Саме в училищі я зрозуміла, що хімія - це дуже цікавий і важливий в нащому житті предмет.










Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як створити блог вчителя на Blogger. Перші кроки

Задачі на надлишок і недостачу

Цікаві факти про хлор