Робоча програма з хімії

Ісеместр - 34, ІІ семестр - 44
Лекції - 38
Ісеместр - 22, ІІ семестр - 16
Практичні, семінарські - 20
Ісеместр - 4, ІІ семестр - 16
Лабораторні - 20
Ісеместр - 8, ІІ семестр - 12
Вид контролю: залік
Назви
змістових модулів і тем
|
Кількість
годин (денна форма)
|
|||
Усього
|
Лекції
|
Семінари
|
Лабораторні
|
|
Модуль 1. Повторення питань курсу хімії основної
школи
|
||||
1.1.Періодичний закон і
періодична система Д.І. Мендєлєєва у світлі теорії будови атома. Хімічний
зв’язок.
|
2
|
2
|
-
|
-
|
1.2.Основні класи неорганічних
сполук.
|
-
|
-
|
2
|
-
|
Разом
|
4
|
2
|
2
|
-
|
Модуль 2. Неметалічні елементи та їх сполуки
|
||||
2.1 Загальна характеристика
неметалічніх елементів. Неметали як прості речовини,
явище алотропії.
|
2
|
2
|
||
2.2 Хімічні властивості
неметалів.
|
2
|
2
|
||
2.3 Сполуки неметалів з
Гідрогеном і Оксигеном.
|
4
|
2
|
2
|
|
2.4 Сульфатна кислота. Сульфати.
|
4
|
2
|
2
|
|
2.5 Нітратна та ортофосфатна
кислоти. Нітрати та ортофосфати.
|
2
|
2
|
||
2.6 Карбонатна кислота.
Карбонати.
|
4
|
2
|
2
|
|
2.7 Практичне значення неметалів
та їх сполук. Колообіг неметалів. Охорона довкілля. Підсумкове заняття.
|
2
|
2
|
||
Разом
|
20
|
12
|
2
|
6
|
Модуль 3. Металічні елементи та їх сполуки
|
||||
3.1 Загальна характеристика
металічних елементів.
Метали як прості речовини. Металічний
зв’язок. Поняття про корозію.
|
2
|
2
|
||
3.2 Хімічні властивості металів. Сполуки металів з Оксигеном та
Гідрогеном.
|
4
|
2
|
2
|
|
3.3 Лужні та лужноземельні
елементи. Біологічна роль елементів.
|
2
|
2
|
||
3.4 Алюміній. Амфотерний характер
його сполук.
|
2
|
2
|
||
3.5 Ферум як представник
металічних елементів побічних підгруп.
|
2
|
2
|
||
3.6 Метали і сплави в сучасній
техніці. Охорона довкілля. Підсумкове заняття.
|
2
|
2
|
||
Разом
|
14
|
10
|
2
|
2
|
Модуль 4. Органічні сполуки
|
||||
4.1 Теорія хімічної будови
органічних сполук. Ізомерія.
|
2
|
2
|
||
4.2 Багатоманітність органічних
сполук, їх класифікація та номенклатура
|
2
|
2
|
||
4.3 Вуглеводні: алкани, алкени,
алкіни, алкадієни, арени.
|
2
|
2
|
||
4.4 Природні джерела вуглеводнів.
Нафта, газ та їх застосування. Охорона довкілля.
|
2
|
2
|
||
4.5 Оксигеновмісні органічні
сполуки: спирти, феноли, альдегіди, карбонові кислоти, естери, жири,
вуглеводи.
|
12
|
6
|
6
|
|
4.6 Нітрогеновмісні сполуки:
аміни, амінокислоти, білки.
|
6
|
2
|
2
|
2
|
Разом
|
26
|
12
|
4
|
10
|
Модуль 5. Хімія і життя
|
||||
5.1 Хімія як основа сучасних
матеріалів: СВС.
|
2
|
2
|
||
5.2 Хімія та їжа: жири, білки,
вуглеводи, вітаміни. Харчові добавки.
|
2
|
2
|
||
5.3 Хімія та здоров’я: лікарські препарати |
2
|
2
|
||
5.4 Хімія та побут: побутові
хімікати, мило, СМЗ, розчинники.
|
4
|
2
|
2
|
|
5.5 Значення хімії як науки і її
роль у вирішенні глобальних проблем людства. Підсумкове заняття.
|
4
|
2
|
2
|
|
Разом
|
14
|
10
|
4
|
|
Усього годин
|
78
|
36
|
20
|
22
|
Теми семінарських занять
№ з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
Основні класи неорганічних сполук.
Практичне значення неметалів та
їх сполук. Колообіг неметалів. Охорона довкілля.
Метали і сплави в сучасній
техніці. Охорона довкілля.
Природні джерела вуглеводнів.
Нафта, газ та їх застосування. Охорона довкілля.
Нітрогеновмісні
сполуки: аміни, амінокислоти, білки.
Хімія як основа сучасних
матеріалів: СВС.
Хімія
та їжа: жири, білки, вуглеводи, вітаміни. Харчові добавки. Хімія та
здоров’я: лікарські препарати.
Хімія та побут: побутові
хімікати, мило, СМЗ, розчинники.
Значення хімії як науки і її роль у вирішенні глобальних проблем
людства.
|
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
|
Разом
|
20
|
Теми лабораторних занять
№ з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
1
2
3
4
5
7
8
9
10
11 |
Добування амоніаку, вивчення його властивостей
Хімічні властивості сульфатної
кислоти. Виявлення
сульфат – йона.
Добування карбон (ІV) оксиду
та вивчення його властивостей Хімічні властивості металів.
Вивчення
властивостей багатоатомних спиртів.
Властивості оцтової кислоти
Вивчення властивостей вуглеводів
Кольорові реакції білків
Порівняння властивостей мила і синтетичних миючих
засобів.
Обладнання
уроків з проведенням дослідів. Вода. Розчини.
|
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
|
Разом
|
20
|