Інтерактивні технології при вивченні хімії
1. Робота в малих творчих групах, зокрема, при проведенні лабораторних робіт
3. Проведення фрагментів заняття (2-3 хв) студентами, які виступають у роли вчителя
5. Дидактичні ігри
7. Змагання, конкурси, турніри
8. Інсценізації
9. Проблемний виклад матеріалу
10. Уроки семінари в формі дискусій (Хемофобія – вигадка чи реальність, Нафта – паливо чи сировина, Нітрати – користь і шкода тощо)
11. Конференції
12. Взаємоперевірка та взаємооцінювання
13. Захист проектів
2. Використання комп’ютера на заняттях як викладачем так і студентами
3. Проведення фрагментів заняття (2-3 хв) студентами, які виступають у роли вчителя
4. Робота в парах
5. Дидактичні ігри
6. Використання комп'ютерних технологій навчання
8. Інсценізації
9. Проблемний виклад матеріалу
10. Уроки семінари в формі дискусій (Хемофобія – вигадка чи реальність, Нафта – паливо чи сировина, Нітрати – користь і шкода тощо)
11. Конференції
12. Взаємоперевірка та взаємооцінювання
13. Захист проектів