Дис. … канд. пед. наук. Компетентнісний підхід до формування поняття «хімічне явище» в учнів основної школи
Якщо ви зацікавилися даною темою і знайшли її в Інтернеті, можу припустити, що інтерес цей не випадковий і ви зараз зайняті написанням власної дисертації. Бажаю вам успіхів і сподіваюся, що ця робота стане вам у пригоді.
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади компетентнісного підходу до формування понять 9
1.1. Загальнодидактичні та методичні аспекти реалізації компетентнісного підходу в освіті 9
1.2. Основні підходи до формування хімічних понять 37
1.3. Дидактичні засади компетентнісного підходу до формування поняття «хімічне явище» 46
Висновки до розділу 1 68
Розділ 2. Методика реалізації компетентнісного підходу до формування поняття «хімічне явище» 70
2.1. Особливості поняття «хімічне явище» з позицій його формування на засадах компетентнісного підходу 70
2.2. Методична система формування поняття «хімічне явище» в курсі хімії основної школи 90
2.3. Практично орієнтовані завдання як засіб реалізації компетентнісного підходу 132
Висновки до розділу 2 152
Розділ 3. Експериментальна перевірка результативності впровадження запропонованої методичної системи 154
3.1. Організація, зміст і етапи проведення педагогічного експерименту 154
3.2. Особливості засвоєння поняття «хімічне явище» учнями основної школи 161
3.3. Ефективність експериментальної методичної системи 171
Висновки до розділу 3 196
Висновки 197
Додатки 202
Список використаних джерел 249
Переглянути. Скачати.
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади компетентнісного підходу до формування понять 9
1.1. Загальнодидактичні та методичні аспекти реалізації компетентнісного підходу в освіті 9
1.2. Основні підходи до формування хімічних понять 37
1.3. Дидактичні засади компетентнісного підходу до формування поняття «хімічне явище» 46
Висновки до розділу 1 68
Розділ 2. Методика реалізації компетентнісного підходу до формування поняття «хімічне явище» 70
2.1. Особливості поняття «хімічне явище» з позицій його формування на засадах компетентнісного підходу 70
2.2. Методична система формування поняття «хімічне явище» в курсі хімії основної школи 90
2.3. Практично орієнтовані завдання як засіб реалізації компетентнісного підходу 132
Висновки до розділу 2 152
Розділ 3. Експериментальна перевірка результативності впровадження запропонованої методичної системи 154
3.1. Організація, зміст і етапи проведення педагогічного експерименту 154
3.2. Особливості засвоєння поняття «хімічне явище» учнями основної школи 161
3.3. Ефективність експериментальної методичної системи 171
Висновки до розділу 3 196
Висновки 197
Додатки 202
Список використаних джерел 249
Переглянути. Скачати.
Коментарі
Дописати коментар
Додайте ваш коментар